Organizační informace

Registrační poplatek je nevratný a zahrnuje:

  • účast na odborném programu
  • veškeré materiály 
  • certifikát o absolvování akce (e-verze)
  • vstup na doprovodnou expozici firem
  • občerstvení v přestávkách mezi přednáškovými bloky a oběd
  • 21% DPH

Registrace pasivních účastníků do 10. 10. 2022



Registrace

Lékař

1 600 Kč

Registrovat se

Registrace do 10. 10. 2022

Registrace

Lékař

1 800 Kč

Registrovat se

Registrace na místě


Fakturu pro zaplacení poplatku a dalších služeb zasíláme na e-mail uvedený při registraci zhruba měsíc před konáním akce.
Proč ne dříve? Registrační poplatek je nevratný, a pokud byste museli svou účast do této doby z nějakého důvodu zrušit, nic vás to nestojí.



Reklamní banner
Za "id:" dosaďte ID banneru, které je uvedeno v tabulce v sekci Bannery.
Pokud má být banner zarovnaný na střed, tak ponechejte: "center: true", pro zarovnání vpravo s textem nastavte: "center: false".


Místo konání

Orea Hotel Angelo Praha****

    • Adresa: Radlická 3216/1g 150 00 Praha 5, Česká republika

    • Web: www.oreaangelo.cz

    • Telefon: +420 234 802 301

    • GPS: 50°4'13.743"N, 14°24'5.287"E

Parkování v místě konání akce je kapacitně velice limitované.

Další parkovací místa, která je možné využít, naleznete u kina CineStar Praha Anděl, které se nachází bezprostředně u hotelu.

Modul: Hotely


Ubytování

Organizační sekretariát akce nabízí možnost rezervace ubytování přímo v místě konání (OREA Hotelu Angelo Praha). Zájemce musí uvést poptávku do v on-line přihlášce, případně ji zaslat e-mailem na adresu matejik@solen.cz, a to nejpozději do 5. 10. 2022, kdy bude příjem objednávek ubytování uzavřen. Pokud nebude ubytování uhrazeno 14 dní před konáním akce, rezervace bude zrušena.

Jednolůžkový pokoj: 2 150 Kč

Dvoulůžkový pokoj: 2 350 Kč

* Ceny jsou uvedeny včetně DPH a snídaně formou bufetu.
** V ceně ubytování je zahrnut místní poplatek z pobytu, který bude účtován dle platné legislativy pro rok 2022

Po výše uvedeném datu nejsme schopni rezervaci ubytování garantovat!

Zrušení a změny ubytování
  • Všechny změny týkající se rezervace ubytování nebo její případné zrušení musí být zaslány e-mailem na organizační sekretariát (matejik@solen.cz). Telefonická storna či změny nebudou akceptovány.

  • V případě změn NEKONTAKTUJTE přímo hotel, ale obracejte se, prosím, výhradně na sekretariát akce, který veškeré změny vyřizuje.

  • Storno rezervace dříve než 90 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 10% z celkové ceny pobytu.

  • Storno rezervace 89 až 59 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 50% z celkové ceny pobytu.

  • Storno rezervace 58 až 22 dní před akcí, účtujeme Storno poplatek ve výši 80% z celkové ceny pobytu.

  • Při zrušení rezervace méně než 21 dní před příjezdem bude účtován Storno poplatek ve výši 90% z celkové ceny pobytu.

  • Nedojezd – 100 % z celkové ceny ubytování. V případě nedojezdu bude Vaše rezervace držena do 12:00 hod následujícího dne, poté bude Vaše rezervace zrušena. Informujte proto, prosím, sekretariát o případné změně Vašeho příjezdu v dostatečném časovém předstihu.

  • V případě předčasného ukončení či přerušení pobytu bez zavinění zprostředkovatele ubytování nevrací zprostředkovatel ubytování zaplacenou cenu pobytu.

  • V ceně ubytování je zahrnut místní poplatek z pobytu.




Stravování

Pro účastníky je již v ceně registračního poplatku zahrnuto občerstvení během přestávek mezi jednotlivými přednáškovými bloky a oběd.

Složení oběda:

Předkrmy a saláty:
Carpacio z červené řepy
Baby caprese
Mix green field

Polévka:
Minestrone

Hlavní chody:
Kuřecí ´´cocotte´´ se slaninou a rajčaty
Vepřové krkovice na černém pivě
Grilovaný losos s bazalkovým pestem
Bramborové gnocchi s lesními houbami a smetanou

Přílohy:
Pečené grenaile, dušená rýže, pošírovaná zelenina

krájené ovoce
variace minidezertů